SORTIM AL CARRER A BARCELONA PER CONTINUAR REIVINDICANT LA FIXESA JA PER AL PERSONAL INTERÍ EN FRAU DE LLEI

El passat dissabte 28 de setembre, co.bas Educació vam ser a la manifestació de Barcelona convocada per la Plataforma reivindicativa de que formem part i que agrupa sindicats i col·lectius de professionals interins de l’Administració Pública en frau de llei i abús de temporalitat.

La mobilització va aplegar entre 1500 i 2000 persones i va transcorre entre la Delegació del Govern a Barcelona i la Plaça Sant Jaume entre crits de Fixesa ja! i Les interines no som joguines, entre d’altres. Finalment, es van fer diversos parlaments que van incloure una crida a la participació de la propera mobilització, en aquest cas estatal, que tindrà lloc a Madrid el proper dissabte 19 d’octubre.

Des de co.bas volem aprofitar aquestes línies per reiterar el nostre compromís amb la lluita del personal interí en frau de llei i abús de temporalitat, en un moment cabdal, donat que el proper 31 de desembre caduca el termini que marca la Llei 20/21 per regularitzar tot el personal interí públic en frau de llei i abús de temporalitat i encara quedant força companyes per regularitzat. Cal continuar exigint al Govern la regularització de totes les companyes i que obeeixi els mandats del TSJUE en aquest sentit.

FIXESA JA!

PROU FRAU DE LLEI I ABÚS DE TEMPORALITAT!

LES QUE HI SOM ENS QUEDEM!